stor staden

Nu är jag i stockholm, fick gå upp tidigare än väntat i morse. Jag släpade mina fötter till tågstationen, köpte mig en macka och något drickbart. Sen var det bara att sätta sig och ta en lur innan man var framme. Tåg resor är så extremt långa, du sitter där i ett fordon. Du vet vart du ska och vad som väntar när du kommer dit, det är därför det känns så långt. Jag klara inte av en enda resa utan min ipod, tiden går så fort när man lyssnar på musik. Det är så jäkla skönt att bara titta ut genom fönstret medans man nynnar och gör små munrörelser med munnen.
När jag väl kom till sthlm så bar det genast iväg till min storasyster Mia. Hennes son fyller 12, så det är självklart att vi åker och firar han!
GRATTIS JONATHAN!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0