Regn

Har just sagt hejdå till min baby som åker till Brasilien i 3veckor, hur ska jag överleva?
nej men ärligt, det är hårt. Jag har sovit hos han 1 månad i sträck och nu bara åker han. Shysst?
kommer sakna honom, I already do!

Jag sitter och kollar ut, känner att det är en sån dag man bara vill mysa, men Icke! Måste ner till appoteket, köpa hårprodukter och införskaffa lite annat nyttigt som är bra för kroppen. Efter stan måste jag tvätta, sen powewalk.
och neeeeej jag bor inte i en egen lägenhet. Om man bor med en singelpappa som får man tvätta, han vet inte ritktigt hur man gör än tror jag. well well, nu måste jag verkliger rusa.

puss på errrrrrr :*

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:(bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0